تکنیک تلقین برای اشباع ضمیر ناخودآگاه

تکنیک تلقین برای اشباع ضمیر ناخودآگاه

آرامشی نو , تکنیک تلقین برای اشباع ضمیر ناخودآگاه

تکنیک تلقین برای اشباع ضمیر ناخودآگاه

از تلقین استفاده کنیم.به این صورت که از خواسته ی خود یک جمله ی عالی بسازیم که بتوانیم به راحتی آنرا تحویل حافظه دهیم,سپس این جمله ی خلاصه شده را در حالت آرامش و در زمانهای قبل خواب و استراحت بصورت لالایی تکرار کنیم.

هرشب جمله ی خود را پس از اینکه به حالت نیمه خواب رفتید آرام و با احساس و همراه با تاکید تکرار کنید و سپس در آرامش بخوابید .در طول روز هم میتوانید اینکار را بکنید.جمله ی خود را آرام و آهسته در هنگام شب و بامداد تکرار کنید هرچه بیشتر این کلمات را تکرار کنید ارزش عاطفی آن بیشتر میشود.وقتی به حالت منفی می افتید فرمول خود را با صدای بلند تکرار کنید وقتی ضمیرباطن تان ایده تان را قبول کند, به دنبالش شفا خواهد آمد.

شخصی دچار اختلافات خانوادگی شده بود و هر کاری میکرد نمیتوانست به این اختلافات پایان بدهداو از این تکنیک به این صورت استفاده کرد.روی یک صندلی دسته دار به حالت استراحت کامل مینشست و به حالت خواب فرو میرفت و همانطور که از این تکنیک آگاه شده بود ایده ی خود را در جمله ای حاوی شش کلمه خلاصه کرده بود .

این چند کلمه به این صورت بود(در نظم الهی به پایان رسید).او این جمله را کاملا احساس میکرد میدانست که هوش بی پایان از طریق ضمیر باطن او به فعالیت میپردازد.او هر شب جمله ی فوق را تکرار میکرد وقتی به حالت خواب آلودگی فرو میرفت خیلی آرام و آهسته و همراه با تاکید میگفت در نظم الهی به پایان رسید و بعد در آرامش میخوابید.او ده شب اینکار را کرد در روز یازدهم با احساس نشاط و اینکه قضیه به خوبی به پایان رسیده بیدار شد و همانروز مشکلش حل شد.

تکنیک تلقین برای اشباع ضمیر ناخودآگاه

شما نیز با اجرای دقیق و تمرکز میتوانید به خواسته ی خود برسید.فرمول یکسان است.روش را به درستی و دقت به کار ببرید و موفق شوید.

0 پاسخ ها

نظر بدهید

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
تمایل به کمک

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *