در مواقع شکست چه کنیم

در مواقع شکست چه کنیم

در مواقع شکست چه کنیم

موفقیت , شکست خوردن , در مواقع شکست چه کنیم

در مواقع شکست چه کنیم ؟

اولا یادتان باشد فشارهای فکری بازده سیستم ایمنی بدن را کاهش میدهد، برای سلامتی مضر است، همچنین باعث کاهش تمرکز و عدم تصمیم گیری مناسب میشود.اما همه میدانیم که شکست اجتناب ناپذیر است و برای موفق شدن باید شکست خورد.اگر بدون شکست خوردن ،موفق شوید چیزی به تواناییهایتان اضافه نشده است.

افرادی که شکست خورده اند و موفق شده اند به این صورت فکر میکنند👇.

در مواقع شکست چه کنیم

(چیزی به نام شکست وجود ندارد فقط یاد گرفتن است)

این حالتی طبیعی است که اگر کاری را برنامه ریزی کنیم ولی آنطور که بخواهیم نشود به همان نسبت ما افسرده، غمگین،ناراحت،عصبانی و نگران خواهیم شد یا احساس گناه خواهیم کرد یا میترسیم.

اما هیچ کدام از این واکنشها برای ما سودی ندارند.کسانی که موفق میشوند کسانی هستند که با شکستهایشان ناامید نشده اند.آنها همه ی این اتفاقات را به جای شکست، یادگیری و درس نامیده اند.کسانیکه طعم موفقیت را چشیده اند این کار را کرده اند. در واقع اینها درسهایی در زندگی هستند که به ما یاد میدهند چگونه عمل کنیم.به جای آنکه بگوییم اشتباه کرده ایم بگوییم چیزی یاد گرفته ایم،به جای آنکه احساس بدی کنیم بگوییم حالا میتوانیم برنامه ی دیگری را شروع کنیم.

باید به جای آنکه در زمان شکست با نا امیدی و ناراحتی انرژی خود را کاهش دهیم با جملات امیدوار کننده و تصاویره مثبت به خودمان انرژی دهیم.

حتی در مورد شکست های مهم زندگی ،بعضی از افراد  سالهای زیادی طول میکشد تا به حالت عادی خود برگردند بعضی ماهها.ولی هستند افرادی که در چند روز ،برنامه جدیدی برای خود میریزند و به حال عادی برمیگردند.

این توانایی برخورد با شکست و مهارکردن واکنشهای منفی ناخواسته از آن ،قدرتی است که انسانهای موفق آنرا دارند و این توانایی را با شکست خوردن و شروع دوباره آموخته اند.پس از شکستهای خود ،نه تنها نا امید نشوید بلکه از ذهن خود بخواهید راههای بهتر را به شما نشان دهد و خود را توانمند سازید.

در مواقع شکست چه کنیم

0 پاسخ ها

نظر بدهید

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
تمایل به کمک

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *